Ders Kodu Ders Adı Teorik Uygulama Laboratuvar Yerel Kredi AKTS
MED407 DİJİTAL ORTAMDA HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM 2,00 1,00 0,00 3,00 5,00

Ders Detayı
Dersin Dili : Türkçe
Dersin Seviyesi : Lisans
Ön Koşullar : Yok
Dersin Amacı : Dersin amacı, öğrencilerin, dijital iletişim ortamlarını öğrenmelerini, bu ortamlarda doğru halkla ilişkiler ve reklam stratejileri belirlemelerini ve en etkili halkla ilişkiler ve reklam içerikleri üretmelerini sağlamaktır.
Dersin İçeriği : Bu dersin içeriğini dijital iletişim ortamları, dijital halkla ilişkiler ve reklam modelleri ve stratejileri, dijital ortamda halkla ilişkiler ve reklam içerikleri oluşturmaktadır.
Dersin Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar : İbrahim Kırcova ve Ebru Enginkaya, Sosyal Medya Pazarlama,Beta Yayınları, Ankara, 2015. Ann Handley ve C. C. Chapman, Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları, MediaCat Yayınları, İstanbul, 2012.
Planlanan Öğrenme Etkinlikleri ve Öğretme Yöntemleri : Anlatım, tartışma, örnek olay analizleri
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar : Yok
Dersi Veren Öğretim Elemanları : Dr. Öğr. Üyesi Erdem Geçit
Dersi Veren Öğretim Elemanı Yardımcıları : Yok
Dersin Verilişi : Teorik ve Uygulama

  • 1 Dijital iletişim ortamlarını ve dinamiklerini öğrenir
  • 2 Dijital iletişim modellerini kavrar
  • 3 Dijital ortamlarda halkla ilişkiler ve reklam stratejileri geliştirebilir
  • 4 Dijital ortamlarda halkla ilişkiler ve reklam içerikleri hazırlayabilir
  • 5 Dijital ortamlarda ölçme ve değerlendirme yapabilir

Ders Kodu Ders Adı Teorik Uygulama Laboratuvar Yerel Kredi AKTS

Teorik Uygulama Laboratuvar Hazırlık Bilgileri Öğretim Metodları
1.Hafta *Dersin Genel Tanıtımı
2.Hafta *Kurumsal İletişim Aracı Olarak İnternet
3.Hafta *Web 2.0 ve Web 3.0
4.Hafta *Sosyal Medya, Blog, Mail, Vlog, RSS
5.Hafta *Mobil İletişim ve Yeni Medya
6.Hafta *Dijital İletişim Teknik ve Yöntemleri
7.Hafta *Dijital İletişim Teorileri ve Modelleri
8.Hafta *Vize
9.Hafta *Dijital Pazarlama ve Örnek Çözümleme
10.Hafta *Dijital Ortamda Halkla İlişkiler ve Stratejileri
11.Hafta *Dijital Ortamda Reklam ve Stratejileri
12.Hafta *Dijital Ortamda Halkla İlişkiler Kampanyası Hazırlama Süreci
13.Hafta *Dijital Ortamda Reklam Kampanyası Hazırlama Süreci
14.Hafta *Dijital Ortamda Halkla İlişkiler ve Reklam İçerikleri Hazırlama

  • 1 Final : 60,000
  • 2 Vize : 40,000

Aktiviteler Sayı Süresi(Saat) Toplam İş Yükü
Vize 1 2,00 2,00
Final 1 2,00 2,00
Derse Katılım 14 3,00 42,00
Ders Öncesi Biresysel Çalışma 14 2,00 28,00
Ara Sınav Hazırlık 1 30,00 30,00
Final Sınavı Hazırlık 1 40,00 40,00
Toplam : 144,00
Toplam İş Yükü / 30 ( Saat ) : 5
AKTS : 5,00