Ders Kodu Ders Adı Teorik Uygulama Laboratuvar Yerel Kredi AKTS
MED401 PROFESYONEL HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM UYGULAMALARI I 1,00 3,00 0,00 4,00 10,00

Ders Detayı
Dersin Dili : Türkçe
Dersin Seviyesi : Lisans
Ön Koşullar : Yok
Dersin Amacı : Dersin amacı, profesyonel düzeyde halkla ilişkiler ve reklam uygulamalarının aşamalarını öğretmek ve öğrencilerin profesyonel kampanya üretmelerini sağlamak.
Dersin İçeriği : Bu dersin içeriğini halkla ilişkiler ve reklam kampanyalarının aşamaları, analizleri ve uygulama yöntemleri oluşturmaktadır.
Dersin Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar : Aylin Göztaş ve E. Pelin Baytekin, Halkla İlişkiler: Neyi, Nasıl Yapmalı?, Dönence Yayınları, İstanbul, 2007.
Planlanan Öğrenme Etkinlikleri ve Öğretme Yöntemleri : Anlatım, tartışma, örnek olay analizleri
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar : Yok
Dersi Veren Öğretim Elemanları : Doç. Dr. Burcu Öksüz
Dersi Veren Öğretim Elemanı Yardımcıları : Yok
Dersin Verilişi : Sunum Vaka Analizi

  • 1 Halkla ilişkiler uygulamalarının aşamalarını öğrenir
  • 2 Reklam uygulamalarının aşamalarını öğrenir
  • 3 Halkla İlişkiler ve Reklam uygulamalarını analiz edebilir
  • 4 Profesyonel düzeyde reklam kampanyaları geliştirebilir
  • 5 Profesyonel düzeyde halkla ilişkiler kampanyaları geliştirebilir

Ders Kodu Ders Adı Teorik Uygulama Laboratuvar Yerel Kredi AKTS

Teorik Uygulama Laboratuvar Hazırlık Bilgileri Öğretim Metodları
1.Hafta *Dersin Genel Tanıtımı
2.Hafta *Halkla ilişkiler Kampanya Stratejileri
3.Hafta *Reklam Kampanyası Stratejileri
4.Hafta *Halkla İlişkiler ve Reklam Kampanyasının Aşamaları
5.Hafta *Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Etkinlik Organizasyonu
6.Hafta *Bir Halkla İlişkiler Uygulaması Olarak Basın Toplantısı ve Sempozyum
7.Hafta *Bir Halkla İlişkiler Uygulaması Olarak Panel ve Kongre
8.Hafta *Vize
9.Hafta *Bir Halkla İlişkiler Uygulaması Olarak Kurumsal Oryantasyon Etkinlikleri
10.Hafta * Bir Reklam Uygulaması Olarak Gerilla Reklam ve Analizler
11.Hafta *Bir Reklam Uygulaması Olarak Satış Yeri Materyalleri (P.O.P)
12.Hafta *Bir Reklam Uygulaması Olarak Kurumsal Reklam
13.Hafta *Bir Reklam Uygulaması Olarak Dijital Reklamlar
14.Hafta *Bir Reklam Uygulaması Olarak Televizyon ve Radyo Reklamları
15.Hafta *Halkla İlişkiler ve Reklam Kampanyaları

  • 1 Ödev : 40,000
  • 2 Final : 60,000

Aktiviteler Sayı Süresi(Saat) Toplam İş Yükü
Derse Katılım 14 4,00 56,00
Ders Öncesi Biresysel Çalışma 14 4,00 56,00
Ödev 1 85,00 85,00
Final 1 100,00 100,00
Toplam : 297,00
Toplam İş Yükü / 30 ( Saat ) : 10
AKTS : 10,00