Ders Kodu Ders Adı Teorik Uygulama Laboratuvar Yerel Kredi AKTS
MED310 HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM YAZARLIĞI 2,00 1,00 0,00 3,00 5,00

Ders Detayı
Dersin Dili : Türkçe
Dersin Seviyesi : Lisans
Ön Koşullar : Yok
Dersin Amacı : Dersin amacı, öğrencilerin, dijital iletişim ortamlarını öğrenmelerini, bu ortamlarda doğru halkla ilişkiler ve reklam stratejileri belirlemelerini ve en etkili halkla ilişkiler ve reklam içerikleri üretmelerini sağlamaktır.
Dersin İçeriği : Bu dersin içeriğini dijital iletişim ortamları, dijital halkla ilişkiler ve reklam modelleri ve stratejileri, dijital ortamda halkla ilişkiler ve reklam içerikleri oluşturmaktadır.
Dersin Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar : İbrahim Kırcova ve Ebru Enginkaya, Sosyal Medya Pazarlama,Beta Yayınları, Ankara, 2015
Planlanan Öğrenme Etkinlikleri ve Öğretme Yöntemleri : Teorik konu anlatımı ve uygulama
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar : yok
Dersi Veren Öğretim Elemanları : Dr. Öğr. Üyesi Erdem Geçit
Dersi Veren Öğretim Elemanı Yardımcıları : yok
Dersin Verilişi : Sunum ve uygulama

  • 1 Dijital iletişim ortamlarını ve dinamiklerini öğrenir
  • 2 Dijital iletişim modellerini kavrar
  • 3 Dijital ortamlarda halkla ilişkiler ve reklam stratejileri geliştirebilir
  • 4 Dijital ortamlarda halkla ilişkiler ve reklam içerikleri hazırlayabilir
  • 5 Dijital ortamlarda ölçme ve değerlendirme yapabilir

Ders Kodu Ders Adı Teorik Uygulama Laboratuvar Yerel Kredi AKTS

Teorik Uygulama Laboratuvar Hazırlık Bilgileri Öğretim Metodları
1.Hafta *Dersin Genel Tanıtımı
2.Hafta *Kurumsal İletişim Aracı Olarak İnternet
*Reklam kampanyası nedir?
3.Hafta *Web 2.0 ve Web 3.0
4.Hafta * Sosyal Medya, Blog, Mail, Vlog, RSS
5.Hafta *Mobil İletişim ve Yeni Medya
6.Hafta *Dijital İletişim Teknik ve Yöntemleri
7.Hafta * Dijital İletişim Teorileri ve Modelleri
8.Hafta *Vize
9.Hafta *Dijital Pazarlama ve Örnek Çözümleme
10.Hafta *Dijital Ortamda Halkla İlişkiler ve Stratejileri
11.Hafta *Dijital Ortamda Reklam ve Stratejileri
12.Hafta *Dijital Ortamda Halkla İlişkiler Kampanyası Hazırlama Süreci
13.Hafta *Dijital Ortamda Reklam Kampanyası Hazırlama Süreci
14.Hafta *Dijital Ortamda Halkla İlişkiler ve Reklam İçerikleri Hazırlama
15.Hafta *Dijital Ortamda Halkla İlişkiler ve Reklam İçerikleri Hazırlama

  • 1 Ara Sınav (Bütünlemede Kullanılan) : 20,000
  • 2 Ödev : 20,000
  • 3 Final : 60,000

Aktiviteler Sayı Süresi(Saat) Toplam İş Yükü
Derse Katılım 14 3,00 42,00
Ders Öncesi Biresysel Çalışma 14 2,00 28,00
Ara Sınav Hazırlık 1 20,00 20,00
Ara Sınav (Bütünlemede Kullanılan) 1 2,00 2,00
Uygulama / Pratik Sonrası Biresysel Çalışma 1 20,00 20,00
Final Sınavı Hazırlık 1 35,00 35,00
Final 1 2,00 2,00
Toplam : 149,00
Toplam İş Yükü / 30 ( Saat ) : 5
AKTS : 5,00